«Queen of Content» har forlatt MarkedsPartner

Etter fire lærerike år forlater jeg konsulentbransjen til fordel for retail. Det var ingen spontan avgjørelse, men det var allikevel overraskende vanskelig å sende inn oppsigelsen.

Det er vel slik med alle typer forhold. Når det går mot slutten er man nødt til å sørge litt, uansett hvor klar man er for å gå videre.

Jeg er enormt takknemlig for at jeg fikk være en del av det sterke fagmiljøet i MarkedsPartner. Jeg sitter igjen med mange gode minner og et skattekammer av fagkunnskap, men jeg har fortsatt mye igjen å lære, og MarkedsPartner er en liten organisasjon sammenlignet med der jeg nå jobber.

Tar rollen som innholdsansvarlig i Europris

Jeg har ikke dratt langt, hverken geografisk eller faglig, men det er allikevel mye nytt å sette seg inn i som innholdsansvarlig i Europris.

Jeg kommer hovedsaklig til å jobbe med digitalt innhold på websidene. Jeg skal utforme en innholdsstrategi, skaffe materiale, intervjue eksperter, produsere innhold, analysere resultater og rapportere på disse.

Med en ukes ansinitet på baken, kan jeg melde at de nye kollegene mine er svært kompetente og imøtekommende. Møter kan fort trekke ut i tid fordi vi ikke klarer å knipe igjen på engasjementet rundt problemstillingene som skal løses, og nye ideer kommer på løpende bånd.

Gleder meg til å se hva vi klarer å få til sammen.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *